Berk

Berk
@Okuyanberk
LUTFEN OKUYUN .
Arkadaşlar ben şöyle bir şey yapmaya başladım. Şimdi günde üç kitap okumaya alışma süreci deyim. Tabiki az sayfalı. Şimdi sabah öğlen akşam. Her kitaptan on sayfa okuyarak otuz sayfa okuyorum. Mesela sabahleyin. 10+10+10 okuyorum. Oglende aynı şekilde. Ve bu şekilde bir yada 9 kitap okuyorum. Eğer zamanım kalirsq 1 kitap daha okuyarak 10 kitap bitiyor. Ve bu şekilde 12 ayda 120 kitap okuyup. Beş yıllık plan yaptim. 120*5 yaparsanis 600 kitap oluyor yani 5 yılda 600 kitap okuyarak. Alt yapımı oluşturmus oluyorum. Sonra artık ağır kitaplari okuyacağım. Tutunamayanlar gibi sefiller gibi suç ve ceza gibi. Felsefe kitapları gibi tarih kitapları gibi. Ama bunları okurken de mesela ayda bir kitap bitiricem çünkü bu kitaplar baba kitapları. Öyle hemej bitmez bu kitaplar. Okudunuz için teşekkürler siz de bu şekilde uzun vadede planlar yapın.
Hayat ve İnsan
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Suanlik okumuyorum
Dönüşüm ya konu bana hitap etmedi şuanlik okumayip biraz daha temel yapıp öyle okucam.
Hayat ve İnsan
Farkında mısınız bilmiyorum ama cidden artık her şey geçip gidiyor. Artık o neşe kalmadı kimsede. Misafir kavramı bitti. Akşam misafirlik davetleri bitti. Artık herkes zamanın geçmesini bekliyor. Su gibi akıp gidiyor zaman....
Hayat ve İnsan

Yeşim

@Yesimmb
·
Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor. Bu zamana kadar yaşadığım, soğuk bir cehennemi andıran sözde "insan'' dünyasında tek gerçek şey bu. Her şey geçip gidiyor. Bu yıl yirmi yedi yaşına gireceğim. Saçlarım beyazladı diye insanlar genelde kırkımı geçtiğimi sanıyor.
Şubat Ayı
Şubat ayına yine hedefim 10 kitap okumak
Hayat ve İnsan
OCAK AYI
Ocak ayi bitti sayılır. Kaç kitap okudunuz. Benim Ocak ayim verimli geçti. Suana kadar 6 kitap okudum ve 3 kitapim daha var. Bitince duruma göre bir kitap daha okursam 10 kitap olucak. Bence süper...