Kitap çok güzeldi anlatımı olsun içeriği olsun beni çok duygulandırdı savaş zamanı savaşa katılmayanların çektiği zorlukları anlatarak hissettiriyor #k:866c Cengiz Aytmatov
Yazarın bir daha asla hiçbir kitabını okumam “Türkleri tepelemek”sözüyle Türkleri aşşağılamış aldığıma pişman oldum böyle bir kitabın kitaplığımda hiç yeri olmamalıydı ÇocukluğumMaksim Gorki