Aramızdaki temel fark ne, biliyor musun? Sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun.
Peki, sen ne görüyorsun bakalım?
İnsan, sadece insan. Seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan..
“Bir gün dediklerimi değil, demek istediklerimi anlayacak bir ERKEK çıkmayacak mı karşıma! 'Hava kötü' dediğimde sadece havadan söz etmediğimi anlamak bu kadar zor mu? İlle de, 'Ben bu hayattan bıktım', türünde sözler mi etmeliyim? 'İşim çok' dediğimde, bana sahip çıkacak bir erkeğe ihtiyaç duyduğumu anlayacak biri…
Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var.