KübrA

KübrA
@Oluruh
Ben dağınık biriyim. Ruhum, yaşantım, zihnim ve duygularım... Geri toplanmayacak kadar dağınık biriyim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne demiş Mevlana Hazretleri,
Eğer elleriniz diken yaralarıyla kan revan içindeyse güle dokunmaya çok az kalmış demektir.
Hepsi mi?
Ah, bu erkekler! Hepsinde aynı gurur, aynı kendini beğeniş. Bizim de bir kalbimiz olduğunu, bizim de "mutlaka" isteyecek bir şeyimiz olabileceğini, bir türlü akıllarına getirmek istemiyorlar.
Sayfa 375 - Feride, Çalıkuşu, İpekböceği, Gülbeşeker...·Kitabı okudu

KübrA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·211 syf.·
2024 11. kitabı
Orhan Pamuk
7.6/10 · 62,2bin okunma