KübrA

KübrA
@Oluruh
Ben dağınık biriyim. Ruhum, yaşantım, zihnim ve duygularım... Geri toplanmayacak kadar dağınık biriyim.
Öğrenmek istiyor muyuz?
Kendimi bağışlamayı, yargılamamayı, ama geçmişten ders almayı öğrenmek gerekiyordu. Bana kabul etmeyi, içten olmayı ve başkalarının da aynısını yapabilmesi için kendimi sevmeyi öğrettiler.
Sayfa 83 - Klan·Kitabı yarım bıraktı
Reklam

KübrA

, bir kitap okudu
Puan vermedi·544 syf.·
5 günde okudu
·
2024 12. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.8/10 · 123,5bin okunma
Ne demiş Mevlana Hazretleri,
Eğer elleriniz diken yaralarıyla kan revan içindeyse güle dokunmaya çok az kalmış demektir.