Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Merhabalar, buralarda iftarlar açıldı. Ben de bir şeyler yazmak istedim...
Bugünün insanı duygulardan mı empatiden mı yoksa refahtan mı yoksun?.. Ya da hissetmek denilen şeyden mi... Belki hissedilecek çok şey sayabiliriz ama "hissetmenin" kendisi eksik gibi de... Bilmemiyorum, nasıl bu kadar kayıtsız ve "sıradanlaşmış" olabiliriz. Misal otobüste, serviste, işte hatta arkadaş ortamında insanlar çok uzak... yaşamdaçok uzak. Evet, herkesi yaşamımıza katamayız ama neden herkese büyük veya küçük bir nefrete bakıyoruz. Bu mu bizi içten yıkan?
Kendimi bağışlamayı, yargılamamayı, ama geçmişten ders almayı öğrenmek gerekiyordu.
Bana kabul etmeyi, içten olmayı ve başkalarının da aynısını yapabilmesi için kendimi sevmeyi öğrettiler.