Ömer

“içinden şiirsiz geçilemeyecek kadar derin gözleri vardı.” Ve ben bir garip cahildim, şiir yazmayı bilmiyordum, kayboldum.
Reklam
"Sana saatlerce sarıldıktan sonra, bırakınca gene özledim"
Çok şey mi istiyorum?
Seni her gün görenlerin şansından istiyorum. Küçük çocuğun şansından istiyorum mesela doya doya sarılıp öpüp koklayan çocuğun şansından.
Tespit güzel.
Yaptıklarım için pişman değilim, aklım hala yapmadıklarımda:))

Felsefebulvari

@Felsefebulvari
·
“Yapılan şeyler için pişmanlık zamanla geçer; ama pişman olurum diye yapmadıklarımız ömür boyu sürer.” Seneca
Felsefe
Reklam