" bak, ben düşman deyince hep şeytanı düşünürdüm bu yüzden tüm savaşımı şeytana karşı verdim. Ama memleket, şeytandan beter bir düşmanın pençesine düşmüş; elini kolunu koparmadıkça bırakmayacak."
Ben bir bakıma korkuyorum bu kadar fazla güzel şeyden. İnanamıyorum. Güzel olmayan gizli bir yanı vardır gibime geliyor.
Tom "umutlarının öyle fazla coşmasına izin vermezsen, hayal kırıklığına uğramazsın." Dedi.
"özgürlük mü dedin? Burada özgür değil miyiz ki?"
"Sen kadın olduğun için anlamıyorsun. Sana şu kadarını söyleyeyim; çölde açlıktan ölmekte olan bir çakal kafesteki karnı tıka basa tok bir aslandan daha mutludur."
Sayfa 86 - meryem, seyduna(ibn sabbah), ibni tahir·Kitabı okudu