Ömer

Ömer
@Omercan_21
....
Sapık her yerde sapıktır.
Ben artık bunun gibi nicelerinin utanmadan böyle şeyler yapmasından çok sıkıldım. Biz kızlar bunları yaşamayı normalleştireyeceğiz SUSMAYACAĞIZ SUSTURULMAYACAĞIZ. Bize yapılanı herkes bilecek hesabın tüm bilgilerini veriyorum 1000k mı ilgilenir biz kullanıcılar mı bilemem bu bir suç ve herkes sesimizi artık duyacak!!!!!!!!!!!!! Durumu yaşayan arkadaşım: @Aybukebaskan
1000Kitap
Ömer
Terbiyesiz..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
3 sene kadar oluyor bu uygulamayı kullanmaya başlayalı... Çok zevkli kitaplar okuyan beyler ve bayanlar vardı, kaliteli incelemeler okuyor ve tavsiye kitaplar alabiliyordum sayelerinde. Son zamanlarda bir şeyler oldu, uygulamayı kullananlar çoğaldı, kitap incelemeleri, önerileri,tavsiyeleri yerine hiç de umurumuzda olmayan kavgalar, tartışmalar, dedikodular, cinsel tatmin ekran kayıtları çıkmaya başladı karşımıza. Takip isteği atıp, geri takip sonrasında takip çekenler, mesaj yoluyla onu bunu çekiştirenler, bir tane bile kitap okumayıp popülerite kazanmak isteyen yarışçı ve kaba kişiler... Bu uygulama da hızla çürümeye başlıyor sanırım. Samimiyetle üzgünüm. İyi akşamlar diliyorum.
1000Kitap
Ömer
Kesinlikle Katılıyorum
Hem boşa değildi, ‘Durma göğe bakalım’ haykırışları uyarın. Zira,gökyüzüne bakmayanların kalbi daha çok kirlenir.
Ömer
👏👏👏☕
Sen sen ol, görünüşe aldanma. İnsanlar iki yüzlüdür.
Ömer
👏👏