Batı edebiyatına aşina olduğum için midir bilmiyorum bu kitabı pek sevemedim. Anlatım sade olmasına rağmen akıcı değildi. İlk iki bölüm ilgimi çekmiş olsa da son bölüm inanılmaz sıkıcıydı ve sonu tatmin edici değildi. Rahatsız edici unsurlar fazla ancak bunu bir sorun olarak görmüyorum. Aksine kitabın ilgi çekici kısımlarını bu unsurların oluşturduğu kanaatindeyim. Genel itibarıyla beğenmediğim, yine de bırakmış olduğu psikolojik etki sayesinde şans verilebilir olduğunu düşündüğüm farklı bir kitap.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖