📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap bir çok kesime göndermelerle dolu ve aynı zamanda doğru bir şekilde eleştiri yapmaktadır. Tabi ki bazı yerlerde gereksiz eleştirilerde mevcut ancak bunu yazarın o zaman ki konumuna ve duygularına bağlamak mümkün. Bir çok kendini aydın gören insanın aslında cahil olduğunu söyleyerek,o zamanın bir çok yazarına ve şairine ağır laflar edilmiştir. Zaten Sabahattin Ali'de birçok yazar gibi eleştiri çukuruna gömülmüş bir yazardır. Yanlış anlaşılmasın kalemini severim. Vermek istediği duyguları tam anlamıyla vermektedir lakin yaptığı eleştiriler sonucu 3 ay içeride durmuş ardından çıkmak için o zamanın büyüklerinden özür dilemiş ardından eleştiri yapmak için yurtdışına kaçıcakken ne hikmetse mülteci kaçakcısı tarafından(kesin öyledir) öldürülmüştür. Yani arkadaşlar tabi ki her zaman bir eleştirmen olun ancak yazarlığı bazı arkadaşlar eleştirmenlik ile özdeşleştirmektedir. Sanki eleştirmeden yazar olunamıyormuş gibi lakin asıl yazarlık duygularını bembeyaz sayfa üzerine aktarabilmektir. O sayfayı lekelemek değil!
Kitap aslında sömürgeyi anlatıyor. Bende zamanında bir sınav için okumuştum ve gerçekten beğendiğim sayılı kitaplardan. Bu tarz kaliteli kitaplar az bulunur. Gayet akıcı ve her yaş grubuna hitap eden bir kitap. Kesinlikle zaman ayırıp okumalısınıız!