Tabiatın bu eşsiz şaheserini kendi bencilliğimizin icat ettiği bir sürü ağır ve koyu ahlak ilkeleriyle yüklemeğe kalkışmak neden? Bütün medenilik iddialarımıza rağmen hala bu ne barbarlıktır !
Bütün bu sıkıntılı rolleri kimin için oynuyorsunuz ? Birkaç tane beyinsiz kadını hayrete düşürmek için mi ? Adam sen de ; hayat dediğimiz şey bu sizin oynadığınız sahneden çok daha geniştir ve çok daha çeşitli, çok daha girintili çıkıntılı bir şeydir.
Kaçan aşık bir tarafı tutuşup da telaşından koşmağa başlıyan bir kazazedeyi hatırlatmaz mı ? Bu kazazede koştukça daha ziyade tutuşur, tutuştukça daha ziyade koşar.