Öner

Öner
Öğretmen
Lisans
Ankara/Düzce
Kırşehir, 20 Aralık
215 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Sevmesi sana mahsustur Yüreğin hükmedince, Boynunun damarları kabararak Türkü söylersin söyleyince, En iyi sen gülersin, Ölürsün öl deyince,
Sayfa 22 - Adam Yayınları
Edebiyat
cemo isimli okura yanıt verildi
Öner
cemo Keşke günümüzde de olsalardı. Bu ölümsüz şiirlere bizzat şahit olabilseydik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevmesi sana mahsustur Yüreğin hükmedince, Boynunun damarları kabararak Türkü söylersin söyleyince, En iyi sen gülersin, Ölürsün öl deyince,
Sayfa 22 - Adam Yayınları
Edebiyat
cemo isimli okura yanıt verildi
Öner
Ölümsüz bir şiir olmuş hala her şey aynı
Gecenin konusu: Hiç âşık oldunuz mu?
... aşka düşmeyen, aşk vadisinde konaklamayan kişileri doğru yolu bulmuş, muradına ermiş saymayın.
Sayfa 207 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, Hasan Ali Yücel Klasikleri Dizisi, 4. Basım, Mayıs 2022.·Kitabı okudu
Yorumlarda Buluşalım!
Öner
babaniz yine aşik çocuklar erken gelişi ondan yüzünün gülüşü ondan ve bu sefer iş berbat... Böyle tuhaf bir şiir de var bu konuyla ilgili .
Bu işin de suyunu çıkardılar
İlkokul Mezuniyetleri: Kutlamadan Çok Gösteriye mi Dönüştü? Birinci sınıfta kalem tutmayı öğrenen eller, daha okuma alışkanlığı kazanmadan mezuniyet cübbesi giyiyor. Düğün salonlarında, otel lobilerinde, pahalı dekorlar ve ışık gösterileri arasında, çocuklar değil; ebeveyn arzuları sahnede. Elbette başarı kutlanmalı. Elbette emek değerli. Ama “kutlama” ile “gösteriş” arasındaki çizgiyi kaybettik. Kiralanan abiye kıyafetler, makyajlı çocuk yüzleri, abartılı sahne gösterileri… Bu gerçekten çocuklar için mi, yoksa yetişkin egolarını tatmin etmek için mi? İlkokul mezuniyeti, çocuğa öğrenmenin ne kadar kıymetli bir yolculuk olduğunu anlatma fırsatıdır. Onlara bu yaşta verilmesi gereken şey, bir sahne değil; bir anlam duygusudur. Çocuklar; sade, doğal ve anlam yüklü etkinliklerle değer gördüklerini hissettiklerinde büyür. Her yaşın bir olgunluğu, her başarının bir zamanı vardır. Aksi hâlde daha yolun başında zirveye ulaştığını zanneden çocuk, öğrenme merakını da motivasyonunu da yitirir. Şimdi sormak gerekir: Gerçekten çocuklarımız için mi bu gösteriler? Yoksa biz yetişkinlerin birbirine sergilediği rekabetçi vitrin mi? Yeni normalimiz buysa, durup düşünmenin tam zamanı. Alıntı
Alıntı
Öner
Törenler , gösteriler , etkinlik ve proje istekleri hiç bitmiyor. Ders falan hak getire artık bunlarla uğraşmaktan iş yapılmıyor. Çoğunluğunu da çocuklar istemiyor .Veli egosu tatmin etme ve sosyal medya paylaşımı yapmak için tüm bu uğraşlar. Müdürler de istiyor ve öğretmenleri zorluyor bu konularda çünkü paylaşımlar yapılıp göz boyamak gerekir .
Filozof gibi Öğretmenler vardır umarım :)
Bir okul öğretmeniyle gerçek bir filozof arasındaki fark, öğretmenin çok şey bildiğini sanıp bunu durmadan öğrencilerinin kafasına sokmaya çalışmasıdır. Oysa filozof, öğrencileriyle birlikte her şeyin temeline inmeye çalışır.
Sayfa 76 - Pan Yayıncılık·Kitabı okudu
Alıntı
Öner isimli okura yanıt verildi
Öner
♛hakan♞kutlu♛ Herkesin çocuğu prenses olunca kim çalışıp kendini geliştirecek ki 😀