“Bazen kafamızdaki karmaşayı gidermeden yaşamaya devam edemeyiz; bazen gidersek bile devam edemeyiz.
Hayat kafamızın içindeki midir? Dışındaki mi?
Çoğu zaman bilemeyiz.”
“Aşkın gözü kördür derler.Yanlış !Âşıkken hiçbir zaman olmadığı kadar gözüm açık oldu.Gereksiz hiçbir şeyi görmezsiniz âşıkken.Ve gereksizler ayıklanınca sadece hakikat kalır gözlerinin önünde.Ancak bir âşık arayabilir hakikatı ve hayatın anlamını.”