Ömer

Ömer
@Onero
Rüyanda görsen inanma !
“Ölmek için çok genç, yaşamak için fazla telaşlıydık.”
Reklam
“Tüm insanlar kendilerini düşündükleri için değil , insanlarda sevgi olduğu için hayatta kalır.”
“Kendimizden yoksunsak, elbette her şeyden yoksun kalıyoruz.”
Çirkindi, Mutlu olsaydı belki güzel olurdu.
Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, Onları yendin demektir.
Reklam