Melih Y.

Melih Y.
@OnlyRead
Son mu? Hayır bu yolculuğun sonu değil; ölüm sadece başka bir yoldur, hepimizin aşması gereken....
“İnsanlara özgürlüğün gelmesi için bunca suç bunca alçaklık mı gerekiyor?”
Sayfa 45
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Fakat ölümün de içini biz boşaltır ve biz doldururuz ama doldursak da, boşaltsak da ölürüz."
Kitap Alıntısı
"Her insanda yüksek duyguların kökleri bulunabilir; terbiye noksanı demek, bir bakıma, insanın fena ihtiraslarını bastırarak bunların üzerine iyilerinin hakimiyetini tesis etmekten aciz kalması demek değil midir?"
Sayfa 162
Kitap Alıntısı