Belki kalabalık kutlamalar olmadı, telefonum suskun kaldı… ama yine de bugün benim günüm.
Geçirdiğim her zor günü, içimden sessizce toparlandığım her anı, kimse görmese bile ayakta kalmayı başardığım tüm zamanları hatırlıyorum.
Pes etmedim. Hâlâ kalbim sevgiyle dolu.
ve umarım bir gün dönüp baktığımda “iyi ki devam etmişim” derim.