Sҽɾƙαɳɳ

Sҽɾƙαɳɳ
@Only__Human
𐰾𐰀𐰺𐰚𐰀𐰣 𐰇𐰣𐰀𐰞 ~~••~~••~~••~~••~~~~••~~••~~••~~••~~ Bu dünyada bir izimiz kalacaksa İNSAN'a yakışır şekilde olsun, İNSAN'ca olsun...
+1
Ben taş devrinde Türk, tunç devrinde Türk, altın devrinde Türk olmak isterdim. Bütün hilkat devirlerinde Türk, devirsiz hayatlarda Türk, hayatsız devirlerde Türk!.. Türk doğmak, Türk ölmek! Türk Türk Türk!..
Sayfa 97·Kitabı okudu
Alıntı
Sҽɾƙαɳɳ
🇹🇷
Reklam
86. Bir selam ile selamlandığınız zaman siz de ondan daha güzeli ile selamlayın; yahut aynı ile karşılık verin. Şüphesiz Ăllah, her şeyin hesabını arayandır.
Sayfa 90 - Nisâ Sûresi
Din
Sҽɾƙαɳɳ
Merhabalar, bir kelime "ayıı" olarak kalmış söylemek istedim...
Bu kitabı gerçekten seven var mıııı?
Puan vermedi·408 syf.··
2026 9. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 28 Şubat 2026 23:14
”Gelecekten neler neler bekliyorduk!” ”Uğultulu Tepeler…Kimine göre gelmiş geçmiş en büyük aşk romanı denilmiş olsa da,benim için öyle değil maalesef….Bir AŞK kitabı değildir benim nezdimde.. nefret,kin,öfke ve intikam dolu bir eser… Uğultulu Tepelerde oturan Earnshow ailesinin,yolculuk dönüşü babalarının yanında getirdiği kimsesiz bir çocuk olan Heathcliff’in aile üyelerine katılmasıyla başlıyor her şey… Kitabı okurken oldukça sıkıldım,bu kadar övülmesini gerektiren ne vardı bu kitabı anlamış değilim. Sayfalar boyunca Heathcliff’in yaptığı zorbalıklar,psikolojik baskılar ve şiddetini okumak oldukça ruhumu kararttı.. Zavallı adam!diye düşündüm…Bu nasıl bir kindir nasıl bir öfke ve intikam ateşidir.Ve bunun kuşaktan kuşağa geçmesi..Siz bu çeşit kimselerin öteki dünyada mutluluğa erdiğine inanır mısınız? Bunu öğrenmek için neler vermezdim… Kitapta iyi diyebileceğim nerdeyse hiç bir karakter olmadı. Herkes birbirinden öç alma peşinde.Bayan Dean(hikâyeyi anlatan kahya kadın) seni bir nebze sevmiş olabilirim. Karakterlerin kafa karışıklığı da cabası. Hadi hepsini kabul ettim ama doğan çocuklara aynı isimleri vermek nerden aklınıza geldi.Zaten yerlerde olan B12 değerimizi sınamak için mi? Belki çok sevenler olmuştur ama maalesef benim beklentimin çok çok altında kaldı. Burdan kitaptaki karakterlere de son sözüm olsun; …”Dünya da kimse yoktur ki,topu topu iki kez ve yalnız birkaç saat gördüğü bir akrabayı yitirdiği için ağlasın…!Aklınızı başınıza alın… Kitaplarla ve sevgiyle kalın..
Uğultulu TepelerEmily Brontë · Can Yayınları · 202558bin okunma
Sҽɾƙαɳɳ
Siz gene bitirmişsiniz. Ben onu bile yapamadım... :))
şamdanları donanınca eski zaman sevdalarının başlar ay doğarken saltanatı sultan-ı yegâhın nemli yumuşaklığı tende denizden gelen âhın gizemli kanatları ruhta ölüm karanlığının başlar ay doğarken saltanatı sultan-ı yegâhın
Sayfa 86·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Sҽɾƙαɳɳ
youtube.com/watch?v=sqXHUxf...
"Bilir misiniz bir palmiye türü vardır, yetmiş yıl yaşar da ömrü boyunca bir defa çiçek açar. Talipot palmiyesi dedikleri. Şimdi de ben çiçek açıyorum."
Sayfa 57·Kitabı okudu
Alıntı
︎ ♛ K Ü B İ İ ♛ ᝰ.ᐟ isimli okura yanıt verildi
Sҽɾƙαɳɳ
Bu da insanlara bir şey anlatır... Anlamak, düşünmek gerek. Hiç bir şey boşa yaratılmamış, boşa düzen verilmemiş. 😔
Reklam