Sҽɾƙαɳɳ

Sҽɾƙαɳɳ
@Only__Human
𐰾𐰀𐰺𐰚𐰀𐰣 𐰇𐰣𐰀𐰞 ~~••~~••~~••~~••~~~~••~~••~~••~~••~~ Bu dünyada bir izimiz kalacaksa İNSAN'a yakışır şekilde olsun, İNSAN'ca olsun...
şamdanları donanınca eski zaman sevdalarının başlar ay doğarken saltanatı sultan-ı yegâhın nemli yumuşaklığı tende denizden gelen âhın gizemli kanatları ruhta ölüm karanlığının başlar ay doğarken saltanatı sultan-ı yegâhın
Sayfa 86·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Sҽɾƙαɳɳ
youtube.com/watch?v=sqXHUxf...
Reklam
"Bilir misiniz bir palmiye türü vardır, yetmiş yıl yaşar da ömrü boyunca bir defa çiçek açar. Talipot palmiyesi dedikleri. Şimdi de ben çiçek açıyorum."
Sayfa 57·Kitabı okudu
Alıntı
︎ ♛ K Ü B İ İ ♛ ᝰ.ᐟ isimli okura yanıt verildi
Sҽɾƙαɳɳ
Bu da insanlara bir şey anlatır... Anlamak, düşünmek gerek. Hiç bir şey boşa yaratılmamış, boşa düzen verilmemiş. 😔
Herkese merhabalar 🌿 Bu bir destek çağrısıdır. Sizlerden ricam, “Bu kitabı kesinlikle okumalısın” dediğiniz önerilerinizi yorumlara yazmanız. Yaklaşan doğum günüm için kendime büyük bir kitaplık hediye etmek istiyorum. Bu kitaplıkta sizin iziniz olsun isterim; en güzel hediyem önerileriniz olacak. 🌱 Rica: Lütfen özelden mesaj atmayın, yorumlardan takip edeceğim. Şimdiden katkı sunan herkese teşekkür ederim. 💚
Sҽɾƙαɳɳ
Sekizinci Hayat Yeni Dönem klasik olmaya aday eserlerden... Tavsiye ederim.
Bugün bir yaş daha aldım…
Takvimler öyle diyor. Lakin rakamlar beni tanımlamaya yetmez, çünkü ben her geçen yıl daha da derinleşen, daha da parlayan bir ruhum.👸 İçimde fırtınalar koparken bile dimdik ayakta duran, kendi yolunu çizen bir asi var. Biliyorum, her yaş yeni bir meydan okuma, yeni bir hikaye demek. Ve ben bu hikayenin her satırını, her virajını delice yaşamaya, coşkuyla doldurmaya ant içtim. 🙃 Kutlamalar, pastalar, mumlar... Hepsi güzel de asıl kutlanacak olan, benim bu hayatta kendi rengimi buluşum, kendi şarkımı söyleyişim…😎 Bu yaşımda da kural tanımayacak, kalıplara sığmayacak, beni ben yapan tüm çılgınlıklarımla yola devam edeceğim.(Allah’ın izniyle) 🙈 Belki biraz daha olgun, belki biraz daha bilge ama asla uslanmayan bir kalp taşıyorum. Ve evet, ben böyleyim! Bu benim doğum günüm ve ben kendim olmayı kutluyorum. 🙃 Varoluşumun her bir zerresine teşekkür ediyor, beni seven ve yanımda olan herkese kocaman sarılıyorum. 🫂 Yeni yaşım, yeni maceralar, yeni ben!.. Vesselam… ✍️
Edebiyat
Sҽɾƙαɳɳ
Mutlu ve umutlu bir yıl dilerim. Doğum günün kutlu olsun...🎂🙂
Reklam