1-) Yaşadığımız olayları kişisel algılamak.
2-) Geçmişe takılıp kalmak.
3-) Gereksiz stresler.
4-) Sabah erken kalkmamak.
5-) Normalden fazla düşünmek.
6-) Çözüm değil suçlu aramak.
7-) Başkaları hakkında konuşmak. (Dedikodu)
8-) Hayır diyememek.
9-) Çevremizdeki insanları çok fazla memnun etmeye çalışmak.
Benim en büyük sorunum 8 numara. Sizin?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sonunda yolculuk bağı bağladı ayağımı
gidiyorum, dudaklarımda gülümseme, bağrımda kan
gidiyorum, gönlümden çek elini
ey, hiçbir şey vermeyen, boş umut
Furuğ Ferruhzad