📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette, ama mesele sadece mutluluk değildi. Önemli olan yaşadığın, hayatın bir anlamı, bir değeri olduğunu hissetmekti. Elinde çiçekler tutan beyaz gelinlik giymiş bir kızın mutluluğu gibi bir şey değildi bu. Daha derin bir varoluş sorunuydu. Dünyaya gelmiş olmamın bir anlamı var mı, bu yaşlı gezegen ya da üstünde yaşayan insanlara küçücük bir katkım oluyor mu gibi tuhaf soruların cevabıydı."
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı iyi ki merak edip okumuşum öyle güzel bir kitap ki uzun zaman sonra beni kendine çeken tekrar tekrar okumak istediğim bir kitap oldu. Zülfü Livaneli'ye minnettarım böyle güzel bir romanı kurgusu ile aşkı ile tarihî ile insanların zalimliği ile harmanladığı için. Selam olsun Maya,Mari, Ayse, Nadia ve sevgili Max'a... Ve aşklarını tarihte böyle acı olaylarla kapatanlara.. kitap öyle güzel yerlere değiniyor ki birini alıntı yapsam diğerinin hakkını yemiş olurum. Geç kalmadan alıp okumalısınız eminim ki sizin de işte bu dediğiniz kah gülüp kah ağlayacağınız birçok satırda kendinizi bulacağınız bir kitap olacak. Sevgilerimle... (17.12.22)