Bence abartılmış bir kitap. Martı genel olarak insanlık durumu hakkında martılar üzerinden analiz ve tespitler yapıyor. Ya iyi tamam da neden? Beni neden bu kadar mesaja boğdun. Anlatmak istediğin öyküyü anlat geç ne bu, bu kadar mesaj verme isteği. Verdiği mesajlar tamam yanlış değil çok klişe şeyler. O yüzden beni tatmin eden bir kitap olmadı. Ha okuması kolay bir kitap. Bol resimli. Biraz da anlamsız görselleştirmeler var. Neden yani boştan sayfa harcadınız dedim. Martı Richard Bach'tan okuyacağım tek kitap oldu. Gerçi bundan başka adam akıllı bir Mavi Tüy kitabı var onu da okumam zaten. 7/10