Olumlu yazabilecek hiçbirşey yok kitapta gerçekten çocuk kitabı desem o da değil çocuklara yazık.Saçma sapan birşey olmuş zaman vereceğinize asla değmez piyasada o kadar güzel kitap varken.Olasılıksız hatırına bile okunmaz ya yazmasın artık bu yazar ya da en azından gereksiz uzatmalarla sahneye oynamasın.Tek kelime ile bomboş bir kitap olmuş.
OzAdam Fawer · April Yayıncılık · 20178,2bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Cengiz hanı ve o devrin tarihini daha akıcı,daha heyecanlı,tasvirleri daha doyurucu,olayların akışını daha iyi kavratabilen bir roman beklemiştim fakat bu kitap beklentilerimi hiç karşılamadı okuması zor ve sıkıcı bir kitap olmuş.