Ne güzel kahve kokuyorsun.
Taze kavrulmuş keskin... kimbilir hangi dudaklarda bir yudum acı...
Ben acı kahve sevmem ki ! Benim ki az sekerli olsa... hem cok keskin beynim acir...bosver yuregin acisindan iyidir.
Evet evet haklisin seni tanimiyorum kahve kokulu kadın. Ama kokunu alabiliyorum, cok uzak diyarlardan. Genzimi yakan keskin kahve kokunu...(!)