KARDEŞİMİN HİKAYESİ
Çok beğendim
Çok övmüşlerdi ben de merak ettim aldım okudum. Okudum Okudum okudum dedim bu kitabın neresini bu kadar övmüşler.. Sonrasında son sayfaları okuyunca ben şok o kadar beğendim ki kitabı kelimelerle anlatamam. Övdükleri kadar varmış. Muhteşem...
Alın okuyun çok güzel bir kitap çok beğendim.