AZİZ BEY HADİSESİ
Romanın çok değişik bir akışı ve çok faklı bir kurgusu var. Beni derinden etkiledi. Çok beğendim.
Çok övülen bir kitaptı. Övdükleri kadar varmış. Severek okudum. Tavsiye ederim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
KARDEŞİMİN HİKAYESİ
Çok beğendim
Çok övmüşlerdi ben de merak ettim aldım okudum. Okudum Okudum okudum dedim bu kitabın neresini bu kadar övmüşler.. Sonrasında son sayfaları okuyunca ben şok o kadar beğendim ki kitabı kelimelerle anlatamam. Övdükleri kadar varmış. Muhteşem...
Alın okuyun çok güzel bir kitap çok beğendim.
YABAN
Herkese Merhaba
Elbette çok güzel kitaplar okudum ama ben hiç bu kadar derin duygularla yazılmış bir kitap okumamıştım. Anlatım o kadar güzel o kadar doğal ki sizi hiç sıkmıyor. Okurken o yıllara gittim ve sanki okurken o Yabanın yaşadığı köyde yaşadım.
Lise son sınıfta henüz 17 yaşındayım. Edebiyat kitabımızda beş altı sayfalık Yaban kitabının metni yer alıyordu. O zamanlar o kadar çok yabancı kelime vardı ki sınıfça inanın kitabı anlayamadık. Bir de kitapta okuduğumuzu anladık mı bölümü vardı. O bölümde metinle ilgili sorular vardı tabii metni anlamadık ki soruları yanıtlayalım. O zamanlar bunun bu kadar güzel bir kitap olduğunun farkına varmamıştım.
Şu an okudukça hayretler içinde kalıyorum o kadar sadeleştirilmiş o kadar anlayacağımız bir dilde yazılmış ki.... Nasıl aktı gitti bilmiyorum. Bir gecede 70 sayfa okumuşum. Zaten 198 sayfa bir kitap...
Tavsiye ederim. Çok güzel bir kitap hiç tereddüt etmeden okuyun.