İçimizde şeytan yok..içimizde aciz var.. Tembellik var.. iradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyâdı var.
Gülersin, mutlu zannederler. Ama o gülüşün altında yatan acıları, enkazları ve kırgınlıkları asla görmezler. Bu yüzden kimseye hiçbir şeyi ispatlamaya ve anlatmaya çalışma, kimseye aldırma.