Çocukken içimdeki çocuk ölmez diyordum, ben ne kadar büyürsem o da o kadar küçülür diye düşünüyordum hep fakat büyüdükçe fark ettim ki içimdeki çocuk ben büyüdükçe o da günden güne tükenip yok oluyormuş şimdilerde içimdeki o mutlu, saf ve huzur dolu çocuğu arıyorum. Bulur muyum bilmiyorum ama bulmak için hep arıyor olucağım belki bir gün, bir gün denk gelir sarılırız o güne kadar kendine iyi bak çocuk… hasretle…