Merhabalar bu sayfalarda bir kitabın normalde bitmesi 2 ya da 3 gün sürmeli en fazla ama bitiremedim. Ülkemizde aynı şeyler olmadığından mıdır bilinmez ama kitabı içselleştiremedim canlandıramadım. Sanırım tam manasıyla da anlayamadım. Umarım başka okuyanlar da aynı şeyleri düşünmezler. Kitapta ben bir akıcılık göremedim. Evet yaşanmış ve yaşanıyordur da bir de bildiğimizden daha fazlası yok sanırım. Yazarın hep aynı yerlere aynı şeylere değinmesi de beni bıktıran noktalardan biri. Eğer benim gibi sürükleyici, ütopik ya da fantastik kitaplar seviyorsanız aynı zamanda kitabı bitirmeden bırakmıyorsanız. Hiç başlamayın derim. İyi okumalar