Rüzgar gibi geçti the witcher serisine inceleme yapmayı doğru bulmamıştım hepsine toptan yaparım diye toplam 6 kitaptan oluştuğunu sanıyordum yanılmışım ama bu kitapta efsane hızlı bitti. Tavsiyem witcher kitaplarını okurken uzun aralar vermemeniz uzun aralar verdiğinizde toplamak ve aynı hazzı almak biraz zorlaşıyor. Bu kitabı da bir çırpıda okunup bitti bence harikaydı önceki 5 kitap içinde aynı şeyi kesinlikle söylemeliyim ara vermediğiniz zaman gerçekten akıp gidiyor ve kendinizi sürekli kitabın başında buluyorsunuz. Rivyalı Geraltın değişimi muazzam tek başrolü o almış gibiydi ilk kitapta ama sonraları Ciri ile olan durumlar muhteşem bir kurgu okumanızı şiddetle tavsiye ederim 7. Kitaptan sonra daha detaylı bir inceleme yapacağım.
Yine, Yeni, yeniden bir Ahmet Ümit klasiği kitapta yerecek birşey bulamadım. Harika bir anlatım, harika bir olay örgüsü ve mükemmel bir çalışma açıkcası beklentilerimi karşıladı. Beni doyurdu diyebilirim. Yalnız zeus ile ilgili bazı kısımlar yavaşlatsa da iyiydi diyebilirim az daha sadeleşebilirdi. Katılanlar olur katılmayanlar olur fakat eşcinsellik vurgusuyla başlaması benim hoşuma gitmedi çağımızın normal gösterilmek istenen bir hastalığı gibi sürekli her yerde göze sokulmasından ve yer bulmasından sıkıldım onun haricinde (olmasa da olurdu bence) kitaba eleştiri getirecek bir durum yok
KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM