Buse

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Geçmişe hasret çekip üzülmemek, gelecekten de korkmamak...Hayat ancak bu şekilde tatlı olur.
Cenab-ı Hak günah işleyenlerin umudunu rahmetinden kestirmez. Eğer onlar tevbe ederlerse Allah onların habibidir (onları sever), eğer tevbe etmezlerse Allah onların tabibidir (günahlarını kefaret olsun ve kusurlarını temizlesinler diye onlara çeşitli bela ve musibetler vererek iyileştirir). Çünkü Rabbimiz elbette Gafur'dur, Şekûr'dur.
Çünkü amellerin Allah katında birbirinden üstün olması, onların azlığına veya çokluğuna bağlı olmayıp kalplerdeki niyetlere, o ameli yapma isteğinin kuvvetli olmasına, o ameli yapanın sadakat ve ihlasına ve Allah'ı kendi nefsine tercih etmesine bağlıdır.