Hey bakınız! Kadın atalarımızın hikayeleri var. Ütopik, imkansız ama kesinlikle güçlü. Dünyanın tüm kadınları birleşin ve kendi hikayenizi oluşturun. Ve yaşayın nihayetinde
Bir insan ki yaşadığı tüm ağırlığıyla kendini bir böcek gibi hisseder. Yaşamımızın bazı zamanlarına hitap eder bu kitap. Kesinlikle müthiş. Okuyun okutturun
Ilk defa Umberto Eco okudum. Biraz Dan Brown tadı kattı bu kitap, lise yıllarıma döndüm. Güzel bir artısı var; Umberto Eco'nun tarihi yanı. Kitapta geçen her zaman dilimi ve olaylar (kurgu hariç) gerçek. Ortaçağın çekirdeğini yediriyor bize. Manastırın gizemi, hristiyanlıkla ilgilo bilinmeyenler ve daha fazlası. Enfesin biraz altı, güzelin biraz üstü