Özlem AL

Özlem AL
@Ozleeme
Bu gece en hüzünlü şiiri yazabilirim.... Sevdim ben onu,o da beni sevdi bir ara.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birini güzel olduğu için sevmezsin ki sen sevdiğin için güzel olur o
Sormayın artık bana herhangi biriyle değilde beklediğime değecek biri ile devam etmeliyim bu yola
Güvensizlik dolu bir sakinlik içerisindeyim
Hiçbir şey olmaz insan bekler Şakakları zonklayana dek düşünür hiçbir şey olmaz.İnsan yalnız kalır yalnız yalnız