Ama kızım , Kur'an'ın dediklerini de hiç unutma: 'Ne mutlu ki ona , Yaradanın ahretine göçene ;her şeye gücü yeten , ölümü ve yaşamı yaratan, seni onlarla sınayan Rabbin yanında .' Kuran gerçeği söyler kızım . Bize reva gördüğü her imtihanın, her üzüntünün gerisinde , mutlaka bir nedeni vardır Tanrı' nın."