Özlem Genç

Özlem Genç
@Ozlem_Genc
Bibliyofil
Birisi de kitap okumak ve kabir ziyareti ile meşgul olurdu. Sebebini soranlara, “selâmeti yalnızlıkta, en iyi vâizi mezarlıkta, en iyi arkadaşı da kitap okumakta buldum,” dedi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım. Hayat, ancak böyle insanlarla bir araya geliyorsan yaşanmaya değer.”
Kitaplar, bir zaman bana, insanları sevmek lazım geldiğini, insanları sevince tabiatın, tabiatı sevince Dünya’ nın sevileceğini, oradan yaşama sevinci duyulacağını öğretmişlerdir.