Üzüntü ve sevinç, elbette kontrol etmemizin güç olduğu, tamamen doğal insani tepkilerdir. Ancak doğa yasaları ne olumlu ne de olumsuz durumlar üzerine kurulmuştur. Evrensel akıl, bu nötr ve tarafsız düzeni devam ettirmek için dengeli bir süreç yönetir. Bu yüzden sevinçlerimize ve mutluluklarımıza bir son kullanma tarihi atanmıştır.