"Ben olsaydım"la başlayan cümleler kurmayan elinde hata ölçerle gezmeyen
Hata yapabilme konforunu kendisine verebilen
Başkasına da verebilen
İyiye de kötüye de müptela olmayan
Çok sevmek, çok istemek ile müptela olmanın başka olduğunu bilen
İnsanın ruhunun da parmak izi olduğunu hatırlayan
Biricik olmaktan korkmayan
Toplum kuralları denen mevzuyu iyi okuyan
Esiri yahut düşmanı olmayan
Hayat dediğinin hepi topu zaman aşımı oyunu olduğunu farkeden
İki kapılı bir handa yürüyüp gittiğimizi unutmayan
Aşık Veysel'i illa dinleyen
dünyaya alıcı gözle bakan ve bakmak ile görmenin aynı şey olmadığını bilen
İnsana iyi gelen
Aydınlık bir ömür dilerim...
"Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor."
"Doğanın yarım bıraktığını sanat tamamlar" der simyacılar.Ben yani bir insan gizli bir yaratıcılıkla, dünyaya nesnel bir varoluş katarak, onu kusursuz damgasını vurmuştum. Böyle bir davranışı ancak Yaradan yapabilir denir... İnsan, yaradılışın tamamlanabilmesi için gerekli(dir), Çünkü İnsanın kendisi ikinci bir yaratıcıdır ve dünyaya nesnel varlığını kazandıran odur nesnel var oluşu ve anlamı yaratan insandır ve insan var oluşun Yüce sürecinde vazgeçilmez yerini almıştır
Yazdığım her şey, içsel bir zorunluluğun sonucuydu. Kaynakları da kaderimde olan bir zorlama yazdıklarım bana içimden saldıran şeylerdi...Beni harekete geçiren ruhun konuşmasına izin verdim