Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

PINAR AKBAŞ

Müslümanlığımızı,haşa,uyuz hastalığı gibi utanç sebebi sayıyoruz!Kravatlı maymunların yanında uyuzumuz görülecek gibi his geliyor bize...Bu değil Müslümanlık!..Dava yolunda büyük gözükaralık lazım.
Sayfa 116
Reklam
... Buna yanıt olarak doğada iki farklı kuvvetin etkide bulunması gerektiğini söylemişti Empedokles.Bunlara sevgi ve çatışma adını vermişti.Şeyleri birleştiren sevgidir,parçalayan ise çatışma.
Sayfa 48

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
Bir insanı kurtaran tüm dünyayı kurtarmış sayılır.
Sayfa 183
Reklam
Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme,herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama.
Sayfa 42
Allah(c.c.) bizi niçin yarattı? *Her Cemal (güzellik) ve Celal (Hikmet) sahibi Cemalini ve Celalini görmek ve göstermek ister. *Mülk sahibi, mülkünde istediği gibi tasarruf eder. *Gelirken ben gelmediğim ve giderken de gitmeme mani olamadığım için ben,benim değilim.Demek ki bir mülk sahibi var.
Sayfa 121 - Timaş
İstemeyerek kullanılan birşeyin daha Sonra tek istenilen şey haline gelmesi bir hayatın alt üst olma serüveninin ilk adımıydı.
Sayfa 34
Seni senin dışında birşeyin mutlu edeceğine inanmakla sadece kendini kandırırsın.
Sayfa 219
Reklam
Korku kapını çaldığında, kapıyı açma cesaretini gösterirsen arkasında kimsenin olmadığını görürsün.
Sayfa 86
Sevilmeyen insanların gözlerinin ışığı hep biraz sönüktür.
Sayfa 79
Bil ki mutlaka her bir müslümanın Allah(c.c.) ile arasında bir sır vardır,o sırra saygı gösterip koru.Hiç bir müslümanı hor görme.
Sayfa 54
Şeytan,inananlardan hiç gafil olmuyor ama insanlar şeytandan gaflet içinde kalıyorlar.
Sayfa 455
Bir çocuğun en büyük düşmanı,ona Allah’ı anlatmayan ve hiç ölmeyecekmiş gibi yalnızca bu dünya için yetiştiren anne-babasıdır.Hz.Ömer.
Atticus
İnsanların çoğu iyidir Scout,yeter ki sen onları bir gün gör.
Sayfa 357
Reklam
Atticus
Ama başka insanların yüzüne bakabilmek için önce kendi yüzüme bakabilmeliyim.Çoğunluğa bağlı olmayan tek şey insanın vicdanıdır.
Sayfa 135
Lamba için ışık neyse,ulus için de kadın odur.