Dönemine göre yazılmış bir kitap. Giriş kısmında Allah'a övgü, Peygambere övgü, alimlere övgü falan. Ne yazık ki öğütlerinde kadına ve çocuğa yergiler savurmuş yazar. Ve bu durum benim hiç hoşuma gitmedi. Dünya hayatı ile ilgili dini öğütlere ihtiyacınız varsa okuyabilirsiniz.