PaKitap

@Pakkiz·
·
sabitlendi
Gerçek yanıt, hayırdı. Yalansa, evet. İkisinin ortasında karar kıldım: “ Bilmiyorum”
Sayfa 206·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Korku kapını çaldığında kapıyı açma cesaretini gösterirsen arkasında kimsenin olmadığını görürsün,”
Sayfa 86·Kitabı okuyor
İnsan ve Duygular
Bana en yakın kişi yine ben
Her biri kendi hayatında rotayı çoktan şaşırmışken, bir araya gelince dünyayı kurtaracağını sanan o iflah olmaz tayfa! Birbirimizin görül açısını düzeltmeye çalışırken aslında hepimiz aynı bataklıkta omuz omuza, gökyüzüne bakıyoruz. Gerçek şu ki; biz birlikteyken daha mantıklı kararlar almıyoruz, sadece daha özgüvenli yanlışlar yapıyoruz. Ve işin en ironik yanı da; kimsenin yolu bildiği yok ama herkes birbirine yön gösteriyor. Öyle bir kötülük ki bu; birimiz uçurumdan atlayacakken diğeri “ dur saçın bozulmuş” diye araya girebiliyor. Birlikte batarken bile cakasından ödün vermeyerek, yanlışa en fiyakalı yürüyenler; işte bizler !
Neslihan Özdemir·Kitabı okuyor
1000Kitap

PaKitap

, bir kitabı okumaya başladı
Homeros
8.8/10 · 7,3bin okunma

PaKitap

, bir kitabı okumaya başladı
Ot Dergisi
6.5/10 · 45 okunma