Açıkçası pek de beklenti içinde okumamıştım. Sanırım şu anda mahcup hissetsem de önyargılı davrandım. Fakat yazar, tüm önyargılarımı paramparça etti.
Konunun işleyişi, cümle yapıları, karakter özellikleri... Hepsi ayrı hoşuma gitti. Hatta bitirdiğim gün heyecanla beklemeye dayanamayıp kendim gezerek ikinci kitabı aradım akşam okumak için.
Bu arada bu kitapta çok fazla üstü kapalı bahsedilen konu var. Ikinci kitabı okuyana kadar çoğu şeyi bilmiyorsunuz. Yani bu kitap sizlere soruları veriyor, sonraki kitap ise cevaplarını.