Hanım

Hanım
@Papatya3547
Yeryüzündeki meleklerin kanadını kırdılar..
@Papatya3547·
·
sabitlendi
Neden sonra farkına varıyorsun etrafındaki korkunç ıssızlığın; yar olsun dost olsun ne arıyorsun, adresi belli mi vefasızlığın.. Cahit Sıtkı Tarancı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Hanım

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
2023 1. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
Peki kendini niçin asmak istedin? : '' Düşünceden ''
Büyüdükce gökyüzüne bakmayı da bırakıyor insan..