Ŧคt๓ค

Ŧคt๓ค
@Papatyaa3
Bizi kaosun ortasında,kitap okurken görmüşler ♡
@Papatyaa3·
·
sabitlendi
“Kendi halim diye bir yer var, çoğu zaman oradayım…”
Hayata Dair
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hayat çok yorucu. Hepimiz kaldık yüklerimizin altında."
1000Kitap
Bazı tatlılar damağa değil, hatıralara dokunur…” Altı harfli bir tatlı bu… Ama şekerden değil… Bekleyişten… Özlemekten… Ve geç kalmış sevgiden yapılmış…
1000Kitap
Uzak ülkeler çekmeli seni, tanımadığın insanlar/Bütün kitapları okumak, bütün hayatları tanımak arzusuyla yanmalısın. -Ataol Behramoğlu
1000Kitap
Farklı kitaplar okuduğu gibi farklı mekanlarda okuyabilir (İnsan). Ancak burada mesele bir okuma amacıyla bakmak, iki kainatın dilini bilmektir. Okuma amacıyla bakmak önemli çünkü göz gezdirmek okumak değildir.
1000Kitap