Hepimiz aynı gemideyiz. Aynı deli rüzgar saçlarımızı dağıtıyor, aynı göğün altında nefes alıyor, aynı yıldızlara bakıp dilek tutuyoruz, aynı hırçın dalgalarla mücadele ediyor, dalgalardan korktugumuzda aynı geminin sükunetine sığınıyoruz, kalbimizdeki ortak şarkının nakaratı hep aynı . Bunca aynılığa rağmen birbirimizi yemeye, birbirimizin kanını emmeye , bizi sükunete eristiren deli dalgalardan koruyan gemimizin altını oymaya devam ediyoruz. Peki bizden başka bindiği dalı böyle hunharca kesen baska bir canlı mevcut mu ? Evet ne yazık ki insan dışında kendine ihanet eden başka bir tür yaşamıyor bu koca dünyada.