“İnsanoğlunun kendine sahip olma izni verebileceği tek arzuyu alıyorum, o kadar. Özgürlük.”
…
“Hiçbir şey istememek. Hüçbir şey beklememek. Hiçbir şeye bağımlı olmamak”
Keşke 10 sene, 20 sene, 30 sene… önce okusaydım diyebileceğim bir kitap.. Kendi gerçeğini, amacını arayan herkesin çok geç olmadan okumasını tavsiye ederim.