Evet, bir insanın hikayesi olmalı ve bu hikayenin gereğini yerine getirmeli, bu hikayeyi tamama erdirmeli . Eksiği gediği varsa onlarla ulaşmalı, Kendine dönüp bakmalı, kendi hikayesini önemsemeli. Çünkü onu oraya, bulunduğu yere getiren şey aslında o ana kadar örülmüş hikayeden başka birşey değildir.
“İnsan ne yapabilir, kendine dair başka ne bulabilir ki. Hem sonsuz bir yaşam hayal edecek kadar romantik olmak hem de hakikaten biraz sonra ölecekmiş gibi dünya ile barışık bir ilişki kurmak. Sonra kurduğun ilişkide egemenlik peşinde koşmamak . Nihayet bu dünyanın sonsuz sahibiymiş gibi güçlü bir tahayyül ve tasavvurla yaşamak. “Bu dünya benim”, demek.”