youtu.be/10zCe8a-uU8?si=...
Oglum Bekir dedim kendi kendime; yolu yok çekeceksin. İsyan etmenin faydasi yok, kaderin böyle. Yol belli. Eğ başını usul usul yürü şimdi. O gun bugün, usul usul yürüyorum işte.
İstediğin kadar saksağanı vur vurabilirsen ama unutma bülbülü öldürmek günahtır.
Bülbüller bizi eğlendirmek için şarkı söylemek dışında bir şey yapmaz. İnsanların bahçelerindeki bitkileri yemezler, mısır ambarlarına yuvalanmazlar, tek yaptıkları iş bize içlerini dökmektir. Işte bu yüzden bülbülleri öldürmek günahtır