Şövalye gibi görürlerdi kendilerini; başka koşullarda oynayamadıkları bir roldü bu.Benim düşük bir insan olduğumu anımsatarak,kendilerini soylu ve üstün hissetmek isterlerdi.
Hükümdarların "Yurtseverlik"sözcüğünü her andıklarında,aslında Allah'tan korkmadıklarını, kafalarındaki yurtseverlik kavramının yoksulun, zenginin toprağını, onların kendi topraklarını savunmak için ölmesi gerektiği anlamına geldiğini hemen anlardım, çünkü yoksulun toprağı yoktu.
Sadece bizi en mutlak anlamdaki hiçliğin içerisine yerleştirdiler, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerinde hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz.