Şayet anılarımı yazmak isteseydim, nasıl yapardım? demiştim, biraz şaşkınca.
- Masaya oturup kendinizi yazmaya zorlamalısınız. Kendiliğinden gelir. Kendinize sansür uygulamayın. Aklınıza gelen her şeyi yazın.
Garip bir tavsiye. "Her şeyi" yazmak istemezdim...
- İnsan konuşmadığında yazmalı demişti. Çok işe yarar diye ekledi ve sessizleşmişti...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!