Onları ancak kendi içimizde tecrübe ettiklerimizle bir analoji içerisinde yorumlayabiliriz ki onu da ancak kusurlu biçimde yapabiliriz.Demek ki esas olan kendimizde tecrübe ettiğimizdir ve eğer tanıyabiliyorsak sadece kendi kalbimizi derinlemesine tanıyabiliriz.